środa, 31 października 2012

POŻEGNANIE

Gdybym mógł dzisiaj mówić,
To chciałbym podziękować wszystkim obecnym,
Za to, że zechcieli towarzyszyć mi w tej ostatniej ziemskiej
wędrówce.

Gdybym mógł dzisiaj mówić,
To chciałbym przeprosić wszystkich za krzywdy,
Jakich świadomie czy nieświadomie wobec was się
dopuściłem.

Gdybym mógł dzisiaj mówić,
To chciałbym przeprosić wszystkich
Za to, że zostawiam was w bólu i żałobie.

Gdybym mógł dzisiaj mówić,
To chciałbym powiedzieć... ŻEGNAJCIE.

Zasznurowała śmierć moje usta,
Wskazała palcem, zabrała życie,
Kazała odejść, zostawić wszystkich,
Tak być musiało, takie jest życie.

Wybaczcie, proszę, nie rozpaczajcie,
Śmierć to konieczność, niczyja wina.
Jest was tak wielu, przetrwacie razem,
A ja odchodzę odnaleźć syna.



Dziewięć miesięcy po tragicznej śmierci mojego Brata
zmarł mój Tata. Te słowa napisałam na ceremonię pogrzebową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz