piątek, 19 października 2012

PRAWO NATURY

Tak, jak jasność świtu gasi blaski gwiazd,
Tak, jak każdej nocy gaśnie życie miast,
Tak, jak gaśnie iskra, gdy odleci w dal,
Tak zgasła ma miłość, został tylko żal.

Tak, jak ginie ciemność, gdy przychodzi świt,
Tak, jak ginie uśmiech, gdy przychodzi wstyd,
Tak, jak w ogniu świecy giną biedne ćmy,
Tak z mojego życia zgiń na zawsze ty.

Tak, jak sen daje ludziom ukojenie,
Tak, jak czas, daje ludziom zapomnienie,
Tak, jak kara daje czasem pokorność,
Tak ty daj mi tylko moją wolność.

Tak, jak grzesznicy pragną rozgrzeszenia,
Tak, jak cierpiący pragną ukojenia,
Tak, jak przyjaciel pragnie by go wspomnieć,
Tak ja pragnę jedynie cię zapomnieć.

Tak, jak pustynia chce od niebios wody,
Tak, jak kobieta chce dużo urody,
Tak, jak przed ulewą ptak pragnie się skryć,
Tak i ja chcę sama własnym życiem żyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz